БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ

6В04125 – Маркетинг және бизнес аналитика

ББ атауы

6В04125 – Маркетинг және бизнес аналитика

Сипаттамасы

Болашақ маркетологтарды тұтынушылардың қажеттіліктерін зерделеуге, сұранысты зерттеуге, нарықтағы өнімді бағалауға және жылжытуға, саланы бақылауға, кешенді маркетинг құралдарын пайдалана отырып, аналитикалық зерттеулер жүргізу технологияларын әзірлеуге, нарыққа болжам жасауға, компанияның қызметін жоспарлауға мүмкіндік беретін аналитикалық дағдыларды, топта жұмыс істей алатын маркетингтік әрекеттерді дайындау

«Маркетинг және бизнес-аналитика» білім беру бағдарламасы бойынша оқу үдерісін «Логистика және көлік менеджменті» кафедрасының жоғары білікті профессорлық-оқытушылар құрамы жүргізеді, бұл болашақ мамандарға мамандық бойынша жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеруге көмектеседі, бұл қызықты жұмыс табу, сонымен қатар табысты мансап құру. Оқу үдерісі барысында студенттер Қазақстанның жетекші маркетологтарымен және бизнес-аналитика саласындағы сарапшылармен кездесуге мүмкіндік алады.

Оқу нәтижелері:

 – Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, төтенше жағдайларда өзін-өзі ұстау ережелерін, еңбекті қорғауды және салауатты өмір салтына бағдарлауды білу негізінде кәсіби қызметте идеялық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдардың дағдыларын қолдану.

– Есептерді құрастыру және компанияны дамыту үшін маркетингтік стратегияны әзірлеу үшін аналитикалық құралдарды қолданыңыз.

– Оларды талдау, заңдылықтарды іздеу, тәуекелдерді анықтау және қорытынды жасау үшін мәліметтер базасымен жұмыс істеу мүмкіндігін пайдаланыңыз

– Көлемді бағалауды ескере отырып, берілген санаттар үшін нарық(тар) туралы егжей-тегжейлі шолуды құрастырыңыз.

–  Өнімдерді, брендтерді немесе сауда белгілерін жылжыту үшін цифрлық ортада жарнамалық және аналитикалық қызметтерді ұйымдастырыңыз.

– Бәсекелік артықшылықтарды анықтау, өнім бағасының және тұтынушылардың мінез-құлқындағы өзгерістерді болжау үшін бәсекелестік ортаны талдаңыз.

– Әртүрлі интернет-платформалардағы мақсатты жарнаманы пайдалана отырып, идеядан табысты сатылымға дейін жаңа өнімдерді енгізіңіз.

– Маркетингтік стратегияны, жарнамалық науқандарды, сатуды басқаруды және т.б. жүзеге асыру үшін техникалық шарттарды әзірлеу негізінде маркетингтік нарықты зерттеуді жүргізу.

– Математикалық модельдерді құру дағдыларына негізделген жарнаманың тиімділігін төмендетпей, ақшаны үнемдеу үшін бюджетті оңтайландыру.

– Ақпаратты қабылдауды жеңілдету үшін деректер мартының визуализациясын жасаңыз.

– Есеп беру және түсіндірме жазбалар үшін құжаттаманы дайындаңыз.

– Маркетингтік қызмет, жарнама, бәсекелестік стратегияларды жүзеге асыру және басқару шешімдерін қабылдау процесінде реттеуші заңнаманы қолдану.

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы бизнесті талдау бойынша маман; инновациялық даму жөніндегі менеджер; маман инновациялық маркетинг; маркетинг талдаушысы, маркетинг және жарнама бөлімінің басшысы; SMM менеджері, CRM маркетологы.

Студенттердің академиялық ұтқырлығы аясында кафедра келесілермен тығыз ынтымақтастықта жұмыс істейді:

– Омбы мемлекеттік көлік университеті (ОмГУПС), Ресей Федерациясы, Омбы қ.;

– Орал мемлекеттік көлік университеті (УРГУПС), Ресей Федерациясы, Екатеринбург қ.;

– Варна техникалық университеті, Болгария, Варна

– Сібір мемлекеттік көлік университеті (СГУПС), Ресей Федерациясы, Новосибирск қ.;

– Рига техникалық университеті, Латвия, Рига;

– Люблин техникалық университеті, Польша, Люблин қ. – Ташкент мемлекеттік көлік университеті, Ташкент қ.

Көліктегі логистика департаменті – «Қазақстан темір жолы» Ұлттық компаниясы» АҚ, Қазақстан Республикасы Ұлттық экспедиторлар қауымдастығы, – ҚР БҒМ ҰҚК Ақпараттық және есептеу технологиялар институты сияқты компаниялармен тығыз байланыста.

– «Көлік және коммуникациялар ғылыми-зерттеу және жобалау институты» ЖШС, «ЭкоЭнергоГаз» ЖШС, «ҚТЖ-Жүк тасымалы» ЖШС – МКҚК Алматы филиалы, «Қамқор Вагон» ЖШС «Алматы-1 станциясының вагон-дөңгелектер шеберханалары»

Құнды және пайдалы дағдыларды алу үшін студенттерге меморандумдар мен келісімдер жасалған университеттерде шетелде тағылымдамадан өтуге мүмкіндігі бар, атап айтқанда:

– Орал мемлекеттік теміржол және коммуникация университеті (Ресей)

– Люблин техникалық университеті (Польша)

Оқу жоспарына сәйкес біздің серіктестеріміз болып табылатын компанияларда өтуге болатын тәжірибенің әртүрлі түрлері қарастырылған.

«Маркетинг және бизнес-аналитика» білім беру бағдарламасы жаңа, сіз біздің алғашқы табысты және атақты түлектеріміз болады деп сенеміз

Приемная комиссия