БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ

8D07164-КӨЛІК ИНФРАҚҰРЫЛЫМЫНЫҢ ИНЖЕНЕРИЯСЫ

БББ атауы

8D07164-КӨЛІК ИНФРАҚҰРЫЛЫМЫНЫҢ ИНЖЕНЕРИЯСЫ

Сипаттамасы

Шет тілін, IT-технолгияны білетін, темір жол жолдары мен құрылыстарын жобалау, пайдалану, техникалық қызмет көрсету және жөндеудің әлемдік технологиялары негізінде кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті теориялық және практикалық дағдыларды меңгерген жоғары білікті және сұранысқа ие мамандарды даярлау.

8D07164 – көлік инфрақұрылымының инженериясы білім беру бағдарламасы бойынша теміржол көлігі үшін сұранысқа ие жоғары білікті мамандарды даярлау жүзеге асырылуда,қолданбалы ғылыми-зерттеу жұмыстары жүргізілуде.

Білім беру қызметін жүргізу үшін::

– жоғары білікті профессор-оқытушылар құрамы (1 “Құрметті теміржолшы” атағының иегері, көптеген оқытушылар басқа мемлекеттік наградалармен және “ҚТЖ” ҰК”АҚ-мен марапатталды);

– – өндіріспен тығыз байланыс (сала кәсіпорындарында, ғылыми орталықтарда және жақын және алыс шетелдердің басқа да жоғары оқу орындарында тағылымдамадан өту);

– дамыған зертханалық-техникалық база.

Әлеуметтік-этикалық нормаларды және қазіргі, тез өзгеретін қоғамдағы рухани процестердің рөлін бағалау, кәсіби қызметті жүзеге асыруда тараптардың тұлғааралық және құқықтық мүдделерін шешу.

– Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық пәндерді білу негізінде көлік инфрақұрылымы объектілерінің процестері мен модельдерін түсіндіру.

– Мемлекеттік және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде кәсіби этика мен базалық білімді қолдана отырып, оқытылатын саладағы мәселелерді дәлелдеу және шешу.

Теміржол және құрылыс қызметінің барлық салаларында есептеу техникасының, бағдарламалық қамтамасыз етудің және IT – технологияның, жасыл экономиканың заманауи құралдарының жетістіктерін біріктіру.

– Жол шаруашылығы кәсіпорындарында зиянды және қауіпті факторларды талдау негізінде тіршілік қауіпсіздігі, қоршаған ортаны қорғау және еңбекті қорғауды қамтамасыз ету бойынша іс-шаралар кешенін әзірлеу.

-Барынша жылдам жүретін пойыздарды қауіпсіз, кедергісіз, үздіксіз өткізу үшін темір жол мен құрылыстардың жай-күйін талдау негізінде ұйымдастырушылық-экономикалық сипаттағы басқарушылық шешімдер қабылдау.

– Жүрдек пойыздарды өткізуді, түйіспесіз жолды одан әрі пайдалануды қамтамасыз ету.

Инженерлік пәндердің принциптері мен әдістерінің теоремалары негізінде темір жол компоненттерінің беріктігінің, сенімділігінің, тұрақтылығының және қызмет ету мерзімін ұзартудың техникалық есептерін шешу.

– Жолды, диагностикалық машиналар мен құралдарды күтіп ұстау және жөндеу бойынша перспективалық технологияларды талдау негізінде жол машиналары мен механизмдерін практикалық қолдануды кеңейту.

-Нормативтік-техникалық құжаттама мен техникалық стандарттар және оларды қайта өңдеу перспективалары негізінде диагностиканың заманауи әдістері мен құралдарын қолдана отырып, жолдың жоғарғы және төменгі құрылысының сенімділік көрсеткіштерін бағалау.

– Олардың конструкциясын, техникалық сипаттамаларын оңтайландыру және қызмет мерзімін ұлғайту мақсатында жолдың жоғарғы құрылысы элементтерінің техникалық жай-күйі мен параметрлерін бағалау.

– Ғарыштық технологияларды (GPS және т. б.) қолдана отырып, машинизациялау, механикаландыру және диагностика құралдарын қолдана отырып, жолдың жоғарғы құрылысы компоненттерін күрделі, орташа және басқа да жөндеу, техникалық қызмет көрсету және диагностикалаудың перспективалық технологиялық процестерін әзірлеу;

– Теміржол көлігінің басқа департаменттерімен және “ақ” өзара іс-қимылы кезінде оның қауіпсіз пайдаланылуын қамтамасыз ету мақсатында жолдың жай-күйінің көрсеткіштерін талдау және оны жақсарту жөніндегі іс-шараларды әзірлеу.

  • Жол өлшеу вагонының бастығы; дефектоскоп вагонының бастығы; инженер; техникалық бөлімнің инженері; диагностикалық бөлімнің инженері.
  • Сондай-ақ бекітілген кәсіби стандарттарға сәйкес:
  • “ҚТЖ” АҚ Бас директорының орынбасары;
  • Жол және құрылыстар департаментінің директоры;
  • Жол және құрылыс департаменті директорының орынбасары;
  • Станцияның жол машинасының бастығы;
  • Жол дистанциясының бастығы;
  • Орынбасары начальникадистанции жолдары;
  • Жол дистанциясының бас инженері;
  • Темір жол көлігіндегі қауіпсіздік қызметінің бастығы;
  • Ғылыми-зерттеу институтының (орталығының)директоры;;
  • ҒЗИ директорының ғылыми жұмыстар жөніндегі орынбасары;
  • Университет оқытушысы (декан, проректор, ректор)
  • Ғылыми қызметкер;
  • Зерттеуші, оқытушы-зерттеуші;
  • Магистральдық желілер мен көлік инфрақұрылымының мамандары.

Жоғары мектептің талаптарына сәйкес жоғары білікті мамандарды даярлау үшін бүгінде қуатты зертханалық база болуы қажет. Кафедрада мамандық пәндері бойынша мамандандырылған зертханалар бар. Мысалы, С. М. Биттибаев атындағы “Жолдар мен жасанды құрылыстарды сынау” сертификатталған зертханасы бар.Кафедра академиялық ұтқырлық және қос дипломды білім беру бағдарламасы аясында Мәскеу мемлекеттік қатынас жолдары университетімен (ИСМ), қазіргі РУТ (ИСМ), Новосібір және Омбы қатынас жолдары университеттерімен, Варна қаласындағы (Польша) техникалық университеттерімен ынтымақтастық орнатқан

“Көлік құрылыстары” кафедрасы “ҚТЖ — жол дистанциясы”АҚ филиалдары,”орман қорғау екпелері дистанциясы”,”Рельс дәнекерлеу поездары”, “ҚТЖ “ҰК” АҚ филиалы ” Магистральдық желілер (НЖС)”, “Жол жөндеуші” ақ, “Теміржол жөндеуші”ақ-жол машина станциялары сияқты компаниялармен белсенді ынтымақтастық орнатқан

Докторанттар Қазақстанның жетекші компанияларында практиканың барлық түрлерінен өтеді: “ҚТЖ — жол дистанциясы”АҚ филиалдары,”орман қорғау екпелері дистанциясы”,”Рельс дәнекерлеу пойыздары”, “ҚТЖ “ҰК” АҚ филиалы ” Магистральдық желілер (НЖС)”, “Жол жөндеуші” ақ, “Теміржол жөндеуші” Ақ-жол машина станциялары.

Стажер-зерттеуші

Font Resize
Contrast