Академия логистики и транспорта
Квашнин Михаил Яковлевич

Квашнин Михаил Яковлевич

Профессор АЛиТ, Техника ғылымдарының кандидаты, “Құрылыс” мамандығы бойынша ЖАК доценті

Email: m.kvashnin@alt.edu.kz

orcid

Қысқаша (кәсіби өмірбаяны)

1973 жылы Алматы қаласындағы № 106 орта мектепті бітіргеннен кейін СУ-212-де жұмыс істеді (22.02.1978 ж. СМП-625) Көлік құрылысы министрлігінің “Қазақтрансстрой” тресінің жол монтері (09.1973 ж. – 01. 1975 ж.), монтажник (01. 1975 ж.-12.1980 ж.). 1981-1985 жж. АлКИИ-ның НИС лаборанты; 1985-1986 жж. аға лаборант; 1986-1996 жж. АлКИИ «Көпірлер» кафедрасының зертханалар меңгерушісі; 1996-2005 г. М.Тынышбаев атындағы ҚазККА «Көпірлер және тоннельдер», «СТС», «ИС ППХ», «ИД», «ОТД» кафедрасының зертханалр меңгерушісі; 03.2005-08.2005 жж. «ОТД» кафедрасының аға оқытушысы; 09.2005-01.2006 жж. «ФХиММ» кафедрасының зертханалар меңгерушісі; 01. 2006-08.2008 жж. «ТКиС» кафедрасының доцент м.а.; 09.2008-11.2008 жж. г. и.о. доцента, а с ноября 2008 г. по август 2009 г. доцент каф. «СТС» КазАТК; с сентября 2009 г. доцент каф. «КТС» КазАТК, с 2012 г. по февраль 2019 г. доцент, а с февраля 2019 г. по январь 2021 г. ассоц. профессор каф. «ТС» КазАТК; с января по июнь 2021 г. ассоц. профессор каф. «ТС» АЛиТ; с сетября 2021 г. профессор АЛиТ каф. “МИ” АЛиТ.

Білім

1985 жылы Алматы теміржол көлігі инженерлері институтын “Өнеркәсіптік және азаматтық құрылыс”мамандығы бойынша бітірді; 14.12.2005 ж., 05.23.11- “Жолдарды, метрополитендерді, аэродромдарды, көпірлер мен көлік тоннельдерін жобалау және салу” мамандығы бойынша техника ғылымдарының кандидаты; 27.11.2008 ж. “Құрылыс” мамандығы бойынша ЖАК доценті.

Ғылыми жобаларға қатысу

Жасанды құрылыстарды тексеру және сынау, топырақ қасиеттерін және экипаждың жолға әсерін зерттеу; “Қазақстанның автомобиль және темір жолдарының жер төсемінің тұрақтылығын зерттеу”, “Автожол және темір жол көпірлерінің жай-күйі мен көтергіштік қабілетін зерттеу”, “Рельсті дәнекерлеу кәсіпорындарында рельстерді дәнекерлеу жөніндегі Нұсқаулық және рельстерді пайдалану сынақтарын жүргізу әдістемесі”, “Теміржол көлігіндегі жасанды құрылыстарды орнату, күтіп ұстау қағидалары”, “12-9941 модельді жартылай вагон мен CKD6E маневрлік тепловозының жолға және бағыттамалы бұрмаларға әсер етуі бойынша кешенді динамикалық сынақтар мен сынақтар”тақырыптары бойынша көптеген шаруашылық келісімшарттағы ҒЗЖ орындаушы ретінде қатысты. “Теміржолдың механикалық тербелістерін зерттеу”бастамашылық тақырыбы бойынша орындаушы ретінде жұмыс істеді.
“Теңізшевройл”ЖШС-мен 25.11.2017 ж. № 1602877 шарт бойынша Құлсары-Теңіз темір жол желісінің 56 ПК9+50 км және 96 ПК5+20 км II санатты автомобиль жолы арқылы екі темір жол өтпелеріне зерттеулер мен сынақтар жүргізу бойынша шаруашылық келісімшарт тақырыбының жетекшісі болды.

Жарияланымдар

1. Modeling of dynamic characteristics of freight car withoptimized parameters of wedge-type shock absorber. Journal of Vibroengineering JVE, 2017, Volume 19, Issue 2, рages 1197-1213 ISSN 1392-8716 DOI https://doi.org/10.21595/jve.2017.16901 (ISI Thomson Reuters Impact Factor 0,384).
2. Some aspects of the experimental assessment of dynamic behavior of the railway track. Journal of theoretical and applied mechanics Volume 55, Issue 2, pages 421-432, Warsaw 2017, DOI: 10.15632/jtam-pl.55.2.421 http://ptmts.org/jtam/index.php/ jtam/issue/current/showToc (ISI Thomson Reuters Impact Factor 0,679).
3. Determination of rail voltages after impact of mobile composition. News of the National Academy of Sciences of the Republic of Kazakhstan, Series of Geology and Technical Sciences, ISSN 2224-5278, volume 5, Number 425 (2017), pages 262-269. https://doi.org/10.32014/2019.2518-170X.19.
4. The method of limiting speed when passing turnouts of railway vehicles with bogies of model zk1. News of the National Academy of Sciences of the Republic of Kazakhstan, Series of Geology and Technical Sciences, ISSN 2224-5278, volume 1, Number 433 (2019), pages 151-162. https://doi.org/10.32014/2019.2518-170X.19.
5. Stresses in elements of metal railway bridges under the action of the crew. News of the National Academy of Sciences of the Republic of Kazakhstan, Series of Geology and Technical Sciences, ISSN 2224-5278, volume 2, Number 434 (2019), pages 159-165. https://doi.org/10.32014/2019.2518-170X.19.
6. Influence of appendix point load training on magnitude of side power. News of the National Academy of Sciences of the Republic of Kazakhstan, Series of Geology and Technical Sciences, ISSN 2224-5278, volume 2, Number 440 (2020), pages 148-155. https://doi.org/10.32014/2019.2518-170X.19.
7. Modeling the influence of the article device on dynamic indicators of freight wagons. News of the National Academy of Sciences of the Republic of Kazakhstan, Series of Geology and Technical Sciences, ISSN 2224-5278, volume 5, Number 443 (2020), pages 181-187. https://doi.org/10.32014/2019.2518-170X.19.
8. Study of stability of a tank-container with a filled liquid at longitudinal oscillations. News of the National Academy of Sciences of the Republic of Kazakhstan, Series of Geology and Technical Sciences, ISSN 2224-5278, volume 6, Number 444 (2020), pages 228-235.https://doi.org/10.32014/2019.2518-170X.19.
9. Application of linear asynchronous motors for high-speed ground transport. News of the National Academy of Sciences of the Republic of Kazakhstan, Series of Geology and Technical Sciences, ISSN 2224-5278, volume 2, Number 446 (2021), pages 31-36. https://doi.org/10.32014/2019.2518-170X.19.
10. Experimental Evaluation of Railway Crew Impact on Tension Rails. International Journal of Mechanical Engineering and Robotics Research Vol. 10, No. 5, May 2021. doi: 10.18178/ijmerr.10.5, pages 261-269

Font Resize
Contrast
Приемная комиссия