Select Page

Инклюзивті (франц. inclusif-лат. include-қорытындылаймын, қосамын) немесе енгізілген білім – ерекше қажеттіліктері бар балалардың жалпы білім беретін (бұқаралық) мектептерде, ЖОО-да және т. б. оқу процесін сипаттау кезінде пайдаланылатын термин.

Инклюзивті білім берудің негізіне барлық адамдарға тең қарым-қатынасты қамтамасыз ететін, бірақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін ерекше жағдай жасайтын балаларды кемсітуді болдырмайтын идеология жатады. Инклюзивті білім беру-жалпы білім беруді дамыту процесі, ол ерекше қажеттіліктері бар балалар үшін білімге қол жетімділікті қамтамасыз ететін барлық балалардың әртүрлі қажеттіліктеріне бейімделу тұрғысынан барлығына қол жетімділікті білдіреді

Қазақстан Республикасының заңы:

Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 – 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын бекіту туралы.

«Педагог мәртебесі туралы» Қазақстан Республикасын Заңы. «Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғалым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы №557 бұйрығандағы өзгерістер енгізу туралы.Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы Қазақстан Республикасындағы бала құқықтары туралы Заң.

 Кемтар балаларды әлеуметтiк және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы Заң.  Қазақстан Республикасында мүгедектердi әлеуметтiк қорғау туралы Заң

Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы Заң

Арнайы білім беру ұйымдарының түрлері қызметінің мынадай үлгілік қағидалары олардың оқу-тәрбие қызметін ұйымдастыру

Заңға қосымша актілер

«Білім туралы мемлекеттік үлгідегі құжаттардың түрлері мен нысандарын және оларды беру қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 28 қаңтардағы № 39 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 27 ақпанда № 10348 тіркелді.

«Педагогтердің біліктілігін арттыру курстарының білім беру бағдарламаларын дайындау, келісу және бекіту қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 4 мамырдағы № 175 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 5 мамырда № 20567 болып тіркелді».

«Педагогтердің біліктілігін арттыру курстарын ұйымдастыру және жүргізу, сондай-ақ педагогтің қызметін курстан кейінгі қолдау қағидалары Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 28 қаңтардағы № 95 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 9 наурызда № 13420 болып тіркелді.»

Мемлекеттік білім беру ұйымдары қызметкерлерінің үлгі штаттарын және педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген адамдар лауазымдарының тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 30 қаңтардағы N 77 Қаулысы.

«ЛжКА» АҚ ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларға (бұдан әрі – ЕҚТА) бірқатар қажетті жағдайларды ұсынады:

* білім алушылардың алуан түрлі мүмкіндіктерін қабылдайтын «ЛжКА» АҚ оқытушылары;

* студенттердің әртүрлі мүмкіндіктеріне бағытталған оқу процесін ұйымдастырудың әртүрлі формаларын, оқытудың вариативті әдістері мен тәсілдерін қолдану;

* студенттердің жетістіктерін бағалаудың дараланған тәсілдерін қолдану;

* «инклюзивті білім беру кабинеті» арнайы жабдықталған аудиторияда орналасқан арнайы техникалық, көмекші және компенсаторлық құралдар («ЛжКА» АҚ ГУК №2106 аудиториясы);

* арнайы білім беру процестерін қанағаттандырудың ұйымдастырушылық және технологиялық процестерін реттейтін нормативтік құжаттар, әдістемелік материалдар.

Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар адамдар үшін арнайы жағдайлар жасалған.

Тротуардан (жаяу жүргіншілер жолынан) бас оқу корпусының орталық кіреберісіне дейін және дәліз арқылы инклюзивті кабинетке дейін (№2106) + кітапхана ішінде, сондай-ақ лифтке кіру үшін арнайы тактильді плиталар салынды (ерекше құрылымды беттері бар арнайы сары түстер).

Кабинетте және санитариялық тораптарда Брайль қарпі бар көрсеткіш тақтайшалар орнатылған.  «АЛиТ» АҚ корпусына кірер алдында сары түсті тану белгілері және еден деңгейінен 0,9 м.бастап 1,2 м. дейінгі биіктікте шақыру түймесі орнатылған және қауіпсіздік қызметімен нұсқау берілген, олар ғимаратқа кіру үшін қоңырауға дереу жауап береді.

Бас оқу корпусына және №5 павильонға жылжымалы есік пандустары орнатылды, бұл кресло-арбадағы адамдар үшін барынша қолжетімді болып табылады, еден деңгейінен 0,4 м.қашықтық.

Тану белгісі бар мүгедектердің жеке автокөлігіне арналған орындар көзделген, олар бас кіреберістің жанында 30 метрден аспайтын қашықтықта орналасқан және жүріп-тұруы шектеулі адамдар үшін қолжетімді.

Арнайы ыңғайлы сантехникамен, тұтқалармен, ұстағыштармен жабдықталған мүгедектерге арналған жеке санитарлық торап (№ с214) ұйымдастырылды. Үй ішінде жеткілікті бос орын бар, бұл адамға жай жүруге ғана емес, сонымен бірге жаяу жүргіншілерді, арбаны пайдалануға немесе мүгедек пен бірге жүруге мүмкіндік береді.

Сәйкестендіру белгісі бар лифт бөлінді.

Сонымен қатар, талаптарға сәйкес ҚБК ішкі үй-жайында №2106 кабинетте ЕҚТА бар білім алушылармен сабақ өткізу үшін арнайы үй-жай бөлінді.

Жарық маяктары Академияның барлық студенттері мен ГУК үйлерінде 1,5 – тен 2,1 м — ге дейінгі биіктікте орнатылған.қауіпсіз қозғалыс жолдарындағы маяктардың Түсі Жасыл, назар аударылатын жерлерде — сары, қауіпті немесе қол жетімділігі шектеулі жерлерде-қызыл.

Font Resize
Contrast
Приемная комиссия