2025 жылы профессор Владимир Гелиевич Солоненконың басшылығымен ALT университетінің ғалымдары жазық вагон тербелістерін зерттеу аясында жолдың біркелкі еместігін модельдеудің жаңа әдісін әзірледі. Бұл жұмыстың нәтижелері инженерия саласы бойынша 79-шы перцентильде орналасқан жоғары беделді «APPLIED SCIENCES» SCOPUS Q1 ғылыми журналында жарияланды.
Solonenko V.G., Musayev J.S., Makhmetova N.M., Malik A.A., Yermoldina G.T., Akhatov S.T., Ivanovtseva N.V. Dynamic Analysis of Railway Vehicle–Track Interaction: Modeling Elastic–Viscous Track Properties and Experimental Validation // Applied Sciences. – 2025. – Т. 15. – №. 13. – Р. 7152.
Мақаланы төмендегі сілтемеден табуға болады:
https://www.mdpi.com/2076-3417/15/13/7152
Осы ғылыми жұмыс AR23487831 — «Моделирование неровностей пути для исследования динамических качеств экипажа инновационного подвижного состава на основе теоретико-экспериментальных исследований» зерттеу жобасының бөлігі ретінде жүргізілді.
Авторлар ұжымына жемісті еңбек тілейміз.


