«Автоматика негіздері және жол датчиктері» пәні бойынша дуальды оқыту шеңберінде студенттер Алматы сигнал беру және байланыс дистанциясында практикалық сабақтардан өтті. Білім алушылар автоматика және телемеханика жүйелерінің құрылымымен және жұмыс принциптерімен, олардың жіктелуімен, негізгі параметрлерімен және реле түрлерімен танысты.
Тәжірибе барысында көрсетілді:
— Алматы-1 станциясының электр орталықтандыру жүйесінің жұмысы;
— аралықтардағы автоблок жүйесі;
— диспетчерлік цехта микропроцессорлық диспетчерлік орталықтандыру (Ebilock-950 МПДО, «Неман« МПДО) және отандық АСДО жұмысы.
БӨП СОӨ шеберханасында студенттер механикалық, жылу және электр релелерінің жұмыс істеу принциптерін, сондай-ақ байланыс топтарының қызмет ету мерзімін ұзарту әдістерін зерттеді. Контактілердің конструкциялары, серпімді элементтерге қойылатын талаптар, арнайы схемалар мен қорғаныс құрылғыларын қолдану арқылы ұшқынды азайту және сенімділікті арттыру әдістері қарастырылды.
Теміржол автоматикасы жүйелеріндегі релеге қойылатын талаптарға ерекше назар аударылды: жоғары сенімділік пен қауіпсіздік, ұзақ қызмет ету мерзімі (20-30 жыл), тәулік бойы жұмыс істеу және күрделі климаттық жағдайларға төзімділік, бұл пойыздар қозғалысының қарқындылығына және заманауи дабыл және байланыс жүйелерін пайдалану қажеттілігі.


