Select Page

Студенттердің шағымдарын қарау тәртібі

Шағымдарды қарау процедурасы келесі схемалар бойынша жүзеге асырылады:

  1. Эдвайзер-кураторлар → институт → АҚ бойынша проректор

→ Басқарма төрағасы – Ректор.

Эдвайзер-кураторлар студенттердің шағымдары мен ұсыныстарын институт директорының орынбасары, институт директорына, оқу қызметі жөніндегі проректорға жібереді. Эдвайзер-куратор институт директорының орынбасары арқылы ауызша немесе жазбаша баяндалған шағымдарды, әдетте, қысқа мерзімде шешеді. Алайда, егер шағымды шешу институт директорына қатысты болса, олар ауызша немесе жазбаша түрде институт директорына хабарланады. Көп жағдайда барлық келіспеушіліктер институт директор деңгейінде шешіледі.

  1. Студенттер → Тәрбие және әлеуметтік жұмыс бөлімі.

Бұл ретте студенттер мен оқытушылардың жазбаша өтініштері Тәрбие және әлеуметтік жұмыс бөлімінде тіркеледі және азаматтық және әлеуметтік жұмыс жөніндегі проректор деңгейінде қаралады;

Студенттер әлеуметтік қолдауға өтініш білдірсе, өтініш Әлеуметтік кеңес отырысында қаралады.

  1. Студенттер → Басқарма төрағасы – Ректор.

Бұл схема ректордың тікелей поштасы, ректор блогы немесе жеке мәселелер бойынша қабылдау арқылы жүзеге асырылады.

Ағымдағы бақылауға өтініштер, ағымдағы (рейтингтік) бақылауға және аралық аттестацияға өтініштер сияқты бірқатар шағымдарды ALT университетінің Академиялық саясат және сапа департаменті реттейді.

Студенттің университет басшылығына шағымын Студенттік үкімет арқылы да жіберуге болады. Әр институтта студенттер жетекшілері сайланады. Университеттің студенттік өзін-өзі басқару органдарының функционалдық міндеттеріне студенттердің өтініштерін қабылдау және қарау, студенттердің бұзылған құқықтары мен бостандықтарын қалпына келтіру бойынша өтініштер мен ұсыныстарды қоса алғанда, шаралар қабылдау, жанжалды жағдайларды шешу, студенттердің әлеуметтік құқықтары мен мүдделерінің сақталуын бақылау кіреді.

  1. Қоғамдық → Басқарма төрағасы – Ректор.

Бұл сызба арыздарды қабылдау және өз құзыретіне жататын мәселелерді шешетін Қоғамдық қабылдау арқылы жүзеге асырылады, шағымдарды беру процесін жылдамдатады және жеңілдетеді.

Қабылдау алдын ала тіркелусіз онлайн және офлайн режимінде жүзеге асырылады. Адамды жеке қабылдау кезінде азамат жеке басын куәландыратын құжатты көрсетуі қажет. Азаматтар кезектілік бойынша шақырылады. Жеке қабылдау кезінде азаматтың қойған мәселелерін шешу Университет құзыретіне жатпайтыны анықталса, азаматқа қайда және қандай тәртіппен жүгінуі керектігі түсіндіріледі. Өтініштерді мына https://alt.edu.kz/qoghamdyq-qabyldau/  сілтемесі арқылы беруге болады.

Skip to content
Приемная комиссия