Студенттердің шағымдарын қарау тәртібі
Шағымдарды қарау рәсімі схемалар бойынша жүзеге асырылады:
- Кураторлар → кафедра → институт → АҚ проректоры → Президент-Ректор.
Кураторлар білім алушылардың шағымдары мен ұсыныстарын кафедра меңгерушісіне, институт директорына, Академиялық қызмет проректорға береді. Куратор кафедра меңгерушісіне ауызша немесе жазбаша түрде баяндайтын шағымдарды, әдетте, соңғысы салыстырмалы түрде қысқа мерзімде шешеді. Алайда, егер шағымның шешімі кафедра меңгерушісінің өкілеттігі шеңберінде болмаса, олар институт директорына ауызша немесе жазбаша түрде баяндалады. Көп жағдайда барлық жанжалдар кафедра меңгерушісі немесе институт директоры деңгейінде шешіледі.
- Білім алушылар → тәрбие және әлеуметтік жұмыс департаменті.
Бұл жағдайда білім алушылар мен оқытушылардың жазбаша өтініштері тәрбие және әлеуметтік жұмыс департаментінде тіркеледі және КжӘД проректоры деңгейінде қаралады;
Білім алушылар әлеуметтік қолдау туралы өтініш білдірген жағдайда – өтініш Әлеуметтік Кеңестің отырысында қаралады.
- Білім Алушылар → Президент-Ректор.
Бұл схема ректордың тікелей поштасы, ректордың блогы немесе жеке мәселелер бойынша қабылдау арқылы жүзеге асырылады.
Ағымдағы бақылау апелляциясы, ағымдағы (рейтингтік) бақылау және аралық аттестаттау апелляциясы сияқты бірқатар шағымдарды Алит академиялық саясат және сапа департаменті реттейді.
Білім алушының ЖОО басшылығына шағымы Студенттік үкімет арқылы да берілуі мүмкін. Студенттік көшбасшылар әр институтта сайланады. Академияның Студенттік үкіметінің функционалдық міндеттеріне білім алушылардың өтініштерін қабылдау және қарау, білім алушылардың бұзылған құқықтары мен бостандықтарын қалпына келтіру үшін шаралар, оның ішінде өтініштер мен ұсынымдар қабылдау, жанжалды жағдайларды шешу, білім алушылардың әлеуметтік құқықтары мен мүдделерінің сақталуын қадағалау жатады.
- Қоғамдық → Президент-Ректор.
Бұл схема шағымдарды қабылдайтын және өз құзыреті шегінде мәселелерді шешетін, өтініш беру процесін жеделдететін және қоғамдық қабылдау арқылы жүзеге асырылады.
Қабылдау онлайн және офлайн режимде алдын ала жазылусыз жүзеге асырылады. Жеке қабылдау кезінде азамат жеке басын куәландыратын құжатты көрсетуі керек. Азаматтар кезектілік тәртібімен шақырылады. Егер жеке қабылдау барысында азамат көтеретін мәселелерді шешу Академияның құзыретіне кірмейтіні анықталса, азаматқа қайда және қандай тәртіппен жүгіну керектігі түсіндіріледі. Өтініш келесі сілтеме бойынша берілуі мүмкін https://alt.edu.kz/obshhestvennaya-priemnaya/ .