Select Page

ЖҒК жобалары

2022-2024 ЖЫЛДАРҒА ЖАС ҒАЛЫМДАРДЫҢ ГРАНТТЫҚ ҚАРЖЫЛАНДЫРУ ЗЕРТТЕУЛЕР ЖОБАСЫ

Сансызбай Қанибек Мұратбекұлы

Сансызбай Қанибек Мұратбекұлы

AP13068231 «Бұрмалар мен бағдаршамдарды микропроцессорлық орталықтандырудың ұлттық жүйесінің жұмыс жасау алгоритимдерін зерттеу және өңдеу»

Жобаның мақсаты-елдің теміржол көлігіндегі микропроцессорлық жүйелердің отандық үлесін дамыту; «Қазақстан темір жолы «ҰК» АҚ магистральдық теміржол желісіне енгізу үшін бағыттамалар мен сигналдарды микропроцессорлық орталықтандырудың ұлттық жүйесінің тәжірибелік үлгісінің жұмыс алгоритмдерін зерттеу және әзірлеу; Қазақстан Республикасының транзиттік әлеуетін арттыру.

Жоба көрсеткілер мен сигналдарды орталықтандырудың микропроцессорлық жүйесін құрудың ғылыми тәсілдерін дамытуға бағытталған және келесі негізгі технологиялық компоненттерді қамтиды:

1) Қамтамасыз ететін цифрландыру:

– МПЦ жүйесінің жай-күйін үздіксіз мониторингілеу;

– көрсеткілер мен сигналдарды орталықтандыру жүйесіндегі ақауларды анықтау;

– бүкіл жүйенің сенімділігін, тиімділігін және өнімділігін арттыру үшін ақпарат беру.

2) дәстүрлі релелік жүйені микропроцессорлық техникаға негізделген зияткерлік жүйелерге ауыстыру.

Қойылған міндеттердің өзектілігі келесі бағдарламалардан туындайды:

– ҚР Үкіметінің 2017 жылғы 12 желтоқсандағы №827 қаулысымен қабылданған «Цифрлық Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасы, онда көлік пен логистиканы цифрландыру туралы міндеттер атап өтіледі;

– Қазақстан Республикасының 2019 жылғы 31 желтоқсандағы «Нұрлы Жол» инфрақұрылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасында келесідей міндеттер көтеріледі:

  1. Аумақтарды және олардың арасындағы көлік байланыстарын инфрақұрылымдық қамтамасыз ету.
  2. Тиімді транзиттік, экспорттық және логистикалық инфрақұрылымды дамыту арқылы «үлкен транзитті» тартуға және экспорттық саясатты іске асыруға жәрдемдесу.
  3. Инфрақұрылымдық кешеннің технологиялық, ғылыми-әдістемелік және ресурстық қамтамасыз етілуін арттыру.
  4. Көлік инфрақұрылымы субъектілері мен тасымалдаушылардың экономикалық тиімділігі мен бәсекеге қабілеттілігін арттыру.

-Қазақстан Республикасының 2025 жылға дейінгі Стратегиялық даму жоспары, онда өнімділіктің өсуіне кедергі келтіретін кедергілерді жою жөніндегі басым бағыттар және көлік-логистикалық және сауда инфрақұрылымын дамыту міндеті айқындалады.

Зерттеудің негізгі нәтижелері:

– Сансызбай, Қ., Максат, О., Жанибек, Ш., Лаура, Т., & Сагмединов, Д. (2022). ҚАЗАҚСТАН ТЕМІР ЖОЛ ЖЕЛІЛЕРІНДЕ АВТОМАТИКА ЖӘНЕ ТЕЛЕМЕХАНИКА ЖҮЙЕЛЕРІН ДАМЫТУДЫҢ ЖАЛПЫ ҮРДІСТЕРІ. ҚазККА хабаршысы, 121(2), 414–424. https://doi.org/10.52167/1609-1817-2022-121-2-414-424.

– Сансызбай, Қ., Ведерников, Б., Тасболатова, Л., Орунбеков, М., & Шукаманов, Ж. (2022). ТАРТЫМ ТОҒЫ АСИММЕТРИЯСЫНЫҢ РТ ЖӘНЕ АЛС АППАРАТУРАСЫНЫҢ ТҰРАҚТЫЛЫҒЫНА ӘСЕРІ. ҚазККА хабаршысы, 123(4), 319–329. https://doi.org/10.52167/1609-1817-2022-123-4-319-329.

– Сансызбай, Қ., Бахтиярова, Е., Батырханов, М., Тасболатова, Л., & Сагмединов, Д. (2023). ҚАЗАҚСТАННЫҢ ТЕМІРЖОЛ ӨТКЕЛДЕРІНДЕГІ АВАРИЯЛЫҚ ЖАҒДАЙЛАРДЫ ТАЛДАУ. ҚазККА хабаршысы, 125(2), 401–411. https://doi.org/10.52167/1609-1817-2023-125-2-401-411.

Тұрақты даму мақсаттары:

Көлік тұрақты дамудың негізгі компоненттерінің бірі болып табылады.

9-Цель
11 мақсат
12-Цель
Приемная комиссия